Get Adobe Flash player

Na_moravi_13

Почетна

Позив на Хуманитарну аукцију васкршњих јаја

Поштовани,

У Трстенику се већ једанаести пут организује хуманитарна акција под називом Аукција васкршњих јаја. Свој таленат, креативност и време у ову акцију улажу уметници тако што различим сликарским техникама украшавају дрвена јаја, која потом буду предмет аукције. У самој аукцији учествују сви људи добре воље-представници предузећа, предузетници и појединци, локална самоуправа, купујући предметна јаја. Сав приход који се скупи, преко Центра за социјални рад Трстеник, установе релевантне за прикупљање хуманитарне помоћи, иде угроженим породицама које су погођене неким здравственим проблемом. Саму организацију ове аукције спроводи Туристичка организација општине Трстеник, уз подршку Народног универзитета Трстеник и Телевизије Трстеник.
vaskrs_pozivnice2016Ове године средства ће се прикупљати за троје наших младих суграђана који су велики борци и чије породице улажу велики напор да им омогуће да живе и расту као и остали њихови вршњаци:
  • за десетогодишњу девојчицу која је рођена са деформитетом кичме и која је за две године имала 4 тешке операције, а до 12. године је неопходно урадити још 5 операција како би могла неометано да расте;
  • за дванаестогодишњег дечака који је оперисан од тумора на мозгу и за даље лечење су му неопходна додатна средства;
  • за девојчицу која бојуле од целијакије, тихе и опасне аутоимуне болести која се тешко открива и која подразумева посебан режим исхране од намирница које се углавном увозе и доста су скупе.
Аукција васкршњих јаја је један од начина да им се помогне.

У духу предстојећег православног празника Васкрса, позивамо Вас да се одазовете на Хуманитарну аукцију васкршњих јаја како би сакупили што више средстава и помогли породицама оболелих да превазиђу озбиљне здравствене проблеме.

Хуманитарна аукција васкршњих јаја ће се одржати у уторак, 19. априла, у 12 сати, у Ликовном салону Дома културе у Трстенику.

Молимо Вас да Ваше учешће потврдите на телефон: 037 715 263.

„И кап људске доброте, од срца, с љубављу дата и највећи сан претвара у стварност."

 

КАТЕГОРИЗАЦИЈА ПРИВАТНОГ СМЕШТАЈА

Одсек за  привреду Општине Трстеник  врши  категоризацију  угоститељских објеката за смештај врсте кућа, апартман, соба и сеоско туристичко домаћинство.

Разврставање угоститеља у категорије је законом прописан и обавезан корак који претходи отпочињању обављања делатности у домаћој радиности (кућа, апартман, соба) и сеоском туристичком домаћинству.

ИНФОРМАТОРОМ, који је у прилогу, дају се ближа упутства о подношењу захтева и потребној документацији за категоризацију угоститељског објекта за смештај врсте кућа, апартман, соба и сеоско туристичко домаћинство, о поступку категоризације угоститељског објекта, промени категорије, привременом престанку пружања угоститељских услуга смештаја, престанку акта о категоризацији, обавезама пружаоца угоститељских услуга смештаја, као и о уплати административних и боравишних такси. 

Преузмите ИНФОРМАТОР: pdf 
Захтев за категоризацију за физичко лице-образац бр. 1: word
Захтев за категоризацију за угоститеља-образац бр. 2: word
 

ПРОЛЕЋНИ ДАН ПЛАНИНАРА 2016.

Plakat_2016_za_turisticku
Позивамо све оне који воле природу да узму учешће у традиционалној планинарској акцији Планинарско-смучарског друштва "Љуктен" из Трстеника под називом "ПРОЛЕЋНИ ДАН ПЛАНИНАРА". 

Програм

Субота 02.04.2016.
До 09:00 - дочек и пријава учесника у центру Трстеника
09:00 - отварање акције и полазак нa исходишну тачку
10:00 – исходишна тачка, село Лободер
12:30 – Самар 922м.нв.
14:30 - Смрдан
15:00 – Горњи Дубич –ручак, подела награда и захвалница
17:00 – Полазак према Металици где су су паркирани аутобуси којим се у 18 часова враћамо за
Трстеник.

Стаза је дугачка око 16 км са укупним успоном од 570м. и спада у лаке, па је препоручљива за све
узрасте.

Организатор обезбеђује учесничку књижицу, амблем, печат акције и успутних врхова, пригодне награде
за најмлађег и најстаријег учесника, као и за најмасовније учешће. Ручак, као и сваке године, чувени
планинарски посни пасуљ са рибом. Такође смо обезбедили превоз од Трстеника до исходишне тачке и
повратaк до Трстеника.

Трошкови превоза су 300 динара по учеснику, а уплата за ручак је симболичних 150 динара.

Уколико желите да користите услуге нашег превоза и ручка, молимо Вас да нам у пријави то наведете.

Пријаве су обавезне и њих можете извршити мејлом, поштом или телефоном на ове адресе:

Ова адреса ел. поште заштићена је од спам напада, треба омогућити ЈаваСкрипт да бисте је видели
Канцеларија друштва 037 – 710 – 104 (од 19 до 20ч.)
Радмило Филиповић-Фића, начелник 069 – 366 – 90 – 13 (када хоћете и можете)